Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 10. januar 2011

Za najdenčka Ogija

Tole sem sešila za westy-a Ogija. Kužka so našli v Beogradu. Ima kožno bolezen padca imunskega sistema in deklica, ki se je najprej odločila, da ga posvoji in ga je celo odpeljala v Novi Sad se ga je odrekla. Po kalvariji, ki jo je kužek prestal in smo jo lahko spremljali po Facebooku od Božiča preko Silvestrovega - se je našla nova posvojiteljica. Ogi je sedaj pri Tanji v Aleksincu v Srbiji in skupaj sta prekrasna. Želim jima še dolga leta skupnih radosti.

Tanja in Ogi


Odločila sem se, da mu sešijem nekaj malega -  za malega westya. Začetek je bil v stilu - kaj drugega kot kost - sicer mehka pa vendar.


Nato odejica.


Pa pupica, da se bo z njo igral ali pa samo položil nanjo utrujeno glavico .


Zack je bil prepričan, da šivam zanj in pasel radovednost.


Takšna je bila sešita mehka kost za Ogija.


Toda Zack se je odločil, da bo njegova. Za Ogija sem morala sešiti novo. :-)


Za udobje v hiši je poskrbljeno - sedaj pa še fensi oblekca za sprehod.


Zack se je izkazal kot maneken.


Pa še lepši profil. A nisem za na potep super?



Sedaj še samo narediva paketek za Ogija in hitro na pošto.

P.s. Zack pričakuje natanko takšen kompletek. No ja - dela nikoli ne zmanjka.

4 komentarji:

  1. Suzana-majstorice! PREDIVAN gest, mnogo mi se sviđa odluka i poklon! A Zak? Pa on je jedan prelepi lutak...kao i dragi Ogi! Hvala draga što postojiš! Ljubac za Zaka! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nek mu je sve srećom. Pozdrav od Zacka i mene :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo odelce,odusevili ste me:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super,super,super.Bice presrecan.Ne mozete da verujete koliko ste me iznenadili.:)))))))))

    OdgovoriIzbriši